Вводная информация для людей НЕ из Мира Маркетинга
ВИДЫ и ТИПЫ БИЗНЕС-КАНАЛОВ
1. Бизнес канал владельца компании
Такие типы вы уже встречали не раз. Сейчас это самый понятный и привычный тип контента. Смотрится красиво, солидно, свежо. Но дорог в производстве и через 3−4 года рынок может пресытится.
2. Кейсы, youtube портфолио
Типичное, скажем, портфолио лучших работ. Работает отлично и будет работать всегда. Нужен действительно полезный детализированный контент
3. Бекстейдж с лайфхаками и блекджеком
Все закулисье. Вовлекает и вызывает доверие как ничто другое, быстр в производстве, но требует предварительного планирования и харизмы ведущего
4. Канал под запросы
Наитрадиционнейший формат. Отлично работает под низкочастотные (соотв., низкоконкурентные на ютуб ниши). Не сложен ни в производстве ни в придумывании. Но важно не начать делать контент, если спрос не проверен или предложений уже и так выше головы
ВИДИ і ТИПИ БІЗНЕС-КАНАЛІВ
ВідповістиВидалитияк новини впливають на ринок, як новини впливають на людину, як знімають новини
Вступна інформація для людей НЕ з Миру Маркетингу
ВИДИ і ТИПИ БІЗНЕС-КАНАЛІВ
1. Бізнес канал власника компанії
Такі типи ви вже зустрічали не раз. Зараз це самий зрозумілий і звичний тип контенту. Виглядає красиво, солідно, свіжо. Але доріг у виробництві і через 3-4 роки ринок може пересититься.
2. Кейси, youtube портфоліо
Типове, скажімо, портфоліо кращих робіт. Працює відмінно і буде працювати завжди. Потрібен дійсно корисний деталізований контент
3. За лаштунками лайфхаки та блекджек
Все закулісся. Залучає і викликає довіру як ніщо інше, швидкий у виробництві, але вимагає попереднього планування і харизми ведучого
4. Канал під запити
Наітрадіціоннейшій формат. Відмінно працює під низькочастотні (соотв., Нізкоконкурентним на ютуб ніші). Чи не складний ні у виробництві ні в вигадуванні. Але важливо не почати робити контент, якщо попит не перевірений або пропозицій вже і так вище голови